Alla inlägg den 19 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 19 april 2010 18:56

...är ju oerhört viktigt. Man måste ge till sig själv först innan man kan ge till någon annan. Jag förstår att det är det som den här ängeln vill tala om för mig i kväll.


  

Av Gudinnan Magicum - 19 april 2010 17:44

...kan "viska om gudomliga tider". Visst  är de söta de små liven? Jag tog fotot med en digital kompaktkamera idag på eftermiddagen.


  

Av Gudinnan Magicum - 19 april 2010 13:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 19 april 2010 09:54

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 19 med månadens (4).


Här kommer ju femman från 23.


Du som är född den 19 april kan nog vara rätt så dramatisk.  Du vill gå din egen väg och upptäcka och uppleva saker på ditt sätt.


Du ska visa upp dina talanger för en bredare "publik" och du ska vara positiv. Men splittra inte upp dig på för många intressen.


Det blir många förändringar i ditt liv och det är något som troligen kommer in tidigt i ditt liv.


Du gillar att uttrycka dig men din "något nervösa energi" måste få utlopp på ett kreativt sätt.


Du kan nog vara svår att övertyga och du vill nog inte gärna inse att du faktiskt kan ha fel ibland även du.


Musik, konst och litteratur kan höra till intressena, även resor, och då både privat och inom jobbet.


Personer födda den 19 april: Inga-Britt Ahlenius (svensk politiker och revisor), Johnny Nash (amerikansk musiker), Nils Ahlrot (svensk skådespelare, komiker och revyartist), Dudley Moore (brittisk skådespelare),


Läs även andra inlägg där jag skriver om dagens tal är 5.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards