Alla inlägg den 2 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 2 april 2010 11:01

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 2 med månadens (4).


Du som är född den 2 april är känslig, har lätt för att anpassa dig, något nerös och varmhjärtad.  Hur du mår är helt beroende på hur din omgivning är och du växlar lätt mellan oilka sinnesstämningar. Du söker hela tiden efter kärlek, harmoni och samförstånd. Det är möjligt att du har en känsla för andliga värden.  Samarbete och partnerskap är viktiga grundtankar för dig. Se dock till så att du inte tappar greppet om din egen personlighet när du försöker att vara till lags.


Du gillar att vårda och ta om hand. Det kanske inte är medvetet från dig men du vill ha en viss oordning i ditt liv, för om det är för välordnat vet du inte riktigt vad du skall ta vägen. Du vill känna att du behövs och ordna upp det som är "kaotiskt".


Du bör må bra av musik, rytm och litteratur.


Folk dras till dig då du inger förtroende.


Personer födda den 2 april: Kai Gullmar (svensk schlagerkompositör, sångerska och skådespelerska), Sue Townsend (brittisk författare), Bill Öhrström (svensk musiker), Peter Harryson (svensk skådespelare och tv-programledare).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal 6.


  

 

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards