Alla inlägg den 27 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 27 april 2010 20:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 27 april 2010 19:59

...svarar Gaia i kväll att jag ska se det som förenar.


  








Av Gudinnan Magicum - 27 april 2010 18:31

...råder mig att tänka på en annan persons känslor.


Detta kan ju naturligtvis tolkas på flera sätt, och visst vi alla helst tänka på någon vi bryr oss om.  Ingen vill väl egentligen vara självupptagen, men om jag känner att jag måste "fräsa ifrån" mot någon är det inte av "elakhet" utan för att jag själv just då behöver "en lugn och fridfull atmosfär", något som den personen inte verkar (kunna/vilja) förstå eller ta till sig.  Mina känslor är förstås inte mindre viktiga än någon annans.




Av Gudinnan Magicum - 27 april 2010 11:06

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 27 med månadens (4).


Här kommer nian från 31.  Du som är född den 27 april tycker om människor men du bör träna upp ditt tålamod. 


Du kan ha intressen åt det vetenskapliga och litterära hållet, kanske också andligt.


Du kan ibland ha "sinne för det dramatiska" men du är i allmänhet inte långsint.


Du bör sprida ut dina talanger till många människor, och även om du inte använder dina känslor yrkesmässigt kan det vara bra för dig att hitta något skapande att ägna dig åt.


Du behöver ha en viss struktur i ditt liv och planerar gärna, men var försiktig så att du inte blir för "fyrkantig".


Personer födda den 27 april: Bert-Åke Varg (Svensk skådespelare), Lasse Brandeby (Svensk skådespelare, journalist och komiker), Coretta Scott King (änka efter medborgarrättskämpen Martin Luther King).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 4.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards