Alla inlägg den 6 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 6 april 2010 22:57

...blev rätt och slätt ett nej.  Jag får kanske mer hjälp imorgon eller någon annan dag. Men även ett Orakel kan väl vara lite "trotsigt" ibland och just i kväll är det ändå inget som jag kan iordningställa.


Oraklet den här gången var ett medium.  Det kan ju visa sig i lite olika skepnader från gång till gång.

Av Gudinnan Magicum - 6 april 2010 18:02

Jag ställde en fråga som jag dock inte avslöjar här i bloggen.  Ängeln Natiel svarar. Han är Syrénängeln som beskyddar barn, äldre personer och alla som åkallar honom för trygghet. Han omfamnar mig i natt.



(Man får välja högst två änglakort per dag).

Av Gudinnan Magicum - 6 april 2010 12:14

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 6 med månadens (4).


Här kommer ju ettan från 10 och det betyder att du kan ha en extra stark personlighet.


Du som är född den 6 april värdesätter hem och famij högt.  Du vill gärna ställa upp med lite av varje men en del kanske tycker att du styr och ställer för mycket. Du kan också se något vackert där andra kanske inte ser det.


Du är något av en sökare när det käller kärleken med stort K och det kan dröja lite innan du hittar den.  Men du är i allmänhet lojal och vill ha det harmoniskt.


Du gillar musik och skulle kunna passa som musiker också men har nog inte riktigt den ambition som krävs.


Du vill helst inte ha hjälp från andra utan har någonting "inneboende som styr" dig. Du vill gärna ha något nytt att ta itu med, och du tycker nog om att skriva.


Personer födda den 6 april: Gudrun Brost (svensk skådespelelerska och mor till Johannes Brost), Elisabeth Rehn (finländsk politiker (sfp), Viveca Lärn (svensk författare och journalist), Christer Sjögren (svensk musiker), Petter Billengren (svensk skådespelare).

Lär även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal 1.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards