Alla inlägg den 25 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 25 april 2010 11:49

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 25 med månadens (4).


Här kommer nian från 29.  Det här är ett högenergital.


Du som är född den 25 april  vill att saker och ting skall vara perfekta, kan vara misstänksäm, kritisk och inte så lätt att övertyga alla gånger.. Du lever inte kanske inte alltid som du lär.  Du vill gärna tala om för andra hur de skall göra men följer inte själv samma regler. Du är mycket känslig och har en stark intuition som du inte skall vara rädd för att använda. Utnyttja din koncentrationsförmåga och målmedvetenhet. Du kan vara svår att förstå eftersom du inte visar vad du innerst inne känner, och skulle bli lyckligare om du vågade öppna dig lite mer. Naturen har god inverkan på dig, och musik kan du alltid ha nytta av.

Det är inte omöjligt att du någon gång i livet kan hamna i rampljuset på något sätt.  Du har starka känslor men kanske inte visar dem så gärna.

Du ska sprida dina talanger vad de än handlar om. Var positiv och försök hitta en kreativ kanal för att uttrycka dig på.


Personer födda den 25 april: Anita Björk (svensk skådespelerska), Björn Ulvaeus, Staffan Scheja (svensk musiker (pianist) och professor,  Per Gunnar Evander (svensk författare manusförfattare och regissör), Anja Pärson.

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 2 och 11.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards