Alla inlägg den 15 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 15 april 2010 19:46

 ...blev kortet som spontant kom till mig när jag drog ett ur Universal Love.


Emellanåt känner vi oss ensamma även när vi har sällskap.  Beskyddaren är här för att försäkra mig om att jag aldrig är ensam.  Jag är mer älskad än vad jag kan föreställa mig. Så även om "man" känner sig ensam ÄR man det inte. 


Det finns inte heller några rätt eller felaktiga beslut, bara olika erfarenheter.


  



Av Gudinnan Magicum - 15 april 2010 16:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 15 april 2010 12:53

...ger mig siffran 0 idag. Siffran symboliserar tomhet och intet. Det beskriver en olöslig gåta och en undvikande personlighet. Frihetskärlek.


Se även detta om siffersymbolik tidigare.


  


Av Gudinnan Magicum - 15 april 2010 11:18

Jag har slagit en fyra och det betyder att någon kommer att försöka hindra det.


Det kan ju låta lite kryptiskt men det kan ju vara mycket positivt som att någon försöker hjälpa mig. Jag ska "hindras från att tappa modet" t.ex

Av Gudinnan Magicum - 15 april 2010 11:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 15 april 2010 10:52

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 15 med månadens (4).


Här kommer alltså ettan från 19.


Du som är född den 15 april kan ha tendenser till att bli dramatisk ibland.  Du kanske måste se dig själv med "lite distans och ironi" och inte "fastna i dig själv" för mycket. Ibland kan du bli lite väl medveten om andras svagheter men annars finns det stora möjligheter för dig att kunna förstå andra.  Du bör jobba med och för människor.


Familjen är viktig också men i perioder kan du säkert känna av en slags "inre ensamhet".


Samverkan och harmoni är viktiga begrepp för dig men se upp så att dina känslor inte utmanar dig!


Personer födda den 15 april: Jerry Williams (eg. Erik Fernström, svensk rocksångare), Claudia Cardinale (italiensk skådespelerska), Alla Pugatjova (rysk sångerska och skådespelerska), Vigdís Finnbogadóttir (Islands president 1 augusti 1980-1 augusti 1996), Tomas Tranströmer (svensk poet, översättare och psykolog), Emma Thompson (brittisk skådesperska), Samantha Fox (brittisk fotomodell och sångerska), Susanne Bier (dansk regissör), Amy Diamond, egentligen Amy Linnéa Deasismont (svensk sångerska).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal 1.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards