Alla inlägg den 7 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 7 april 2010 11:00

...tyder på ett oväntat slut svarar Oraklet mig idag. Ja, alldeles minuten innan jag skriver detta faktiskt.

Av Gudinnan Magicum - 7 april 2010 10:29

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 7 med månadens (4).


Här kommer ju tvåan från 11. Det kan innebära att du kommer att hamna i rampljuset på något sätt.


Här finns oftast en musikalisk talang, även litteratur. Du gillar säkert att läsa och överhuvudtaget fördjupa dig i något.


Det är nog inte helt lätt att komma underfund med dig då du inte visar vad du innerst inne känner. Det är bra för dig att hitta någon kreativ kanal att få ut dina känslor. Att vistas i naturen mår du också bra av.


Du måste tidigt visa vad du tänker och tycker så det är viktigt att du är positiv. Du skall visa upp dina talanger för en större allmänhet i olika sammanhang.


Din  känslighet  skall användas på ett kreativt sätt.


Personer födda den 7 april: Per Mindus (svensk professor i psykiatri), Evabritt Strandberg (svensk skådespelerska och sångerska), Ulf Brunnberg (svensk skådespelare), Robert Wells (svensk kompositör, arrangör och musiker - piano), Ewa Munther (svensk skådespelerska och präst), Annika Billström (svensk socialdemokratisk politiker), Maria Johansson (svensk skådespelerska, bl.a "Tjorven"), Caroline af Ugglas (svensk konstnär, pop- och soulsångerska).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal 2.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards