Alla inlägg den 22 april 2010

Av Gudinnan Magicum - 22 april 2010 21:21

...Ängeln som raserar barriärer när han kliver över jorden. Han säger att detta kanske inte är den idealiska tiden för handling, men jag ska köra på så ordnar det sig ändå.

Av Gudinnan Magicum - 22 april 2010 21:02

...att jag gör en betydande vinst.  Det är det svar som Oraklet ger mig i kväll.  Det behöver ju inte alls handla om pengar utan att jag på något sätt kommer att bli "rikligt belönad".

Av Gudinnan Magicum - 22 april 2010 10:55

...att jag ska ta mig själv på allvar. Det handlar om hur jag ser på mig själv just nu. Jag ska tro på det jag känner och tänker, tro på mig själv och att kraften finns inom mig.  Det är en gåva jag måste förvalta väl och en dag får jag en "belöning".



  

Av Gudinnan Magicum - 22 april 2010 10:32

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 22 med månadens (4).


Här kommer åttan från 26.


Du som är född den 22 april kan ha mycket inneboende styrka som du måste lära dig att handskas med.  Det är säkert något som känner av i många situationer. Du har ofta stora krav, både på dig själv och omgivningen.


Du vill mycket men det är viktigt att finna en balans mellan vad du vill och vad du kan och orkar.


Kom ihåg att stor aktivitet (vare sig den är fysisk, mental eller emotionell) också kräver vila och avskildhet. Använd intuitionen, det är den till för. Sök uttryck för dina höga ideal och ambitioner, det är meningen att du ska bygga och manifestera mycket. Sträva inte bra efter egen vinning, det vinner inget på.


Försök få distans till dig själv och inse att du inte nödvändigtvis är det som du åstadkommer.


22 anses vara det mest kraftfulla födelsedatum man kan ha.


Här kan också finnas en benägenhet för nervösa spänningar.


Du hamnar nog ofta i situationer där du måste fatta beslut själv. Pengar och ekonomiska frågor kan vara en viktig beståndsdel i ditt liv.  Var försiktig så att du inte blir för dominant och tro att du vet så mycket mer än andra och kanske rentav bli skrytsam


Personer födda den 22 april: Prins Gustaf Adolf (svensk arvprins), Torsten Ehrenmark (svensk journalist, korrespondent, kolumnist, radiopratare och författare), Gunnar Arvidson (journalist och TV-profil), Jack Nicholson (amerikansk skådespelare), Carola Becker (född Szücs); (svensk countrysångerska).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 8.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards