Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Gudinnan Magicum - 1 juli 2010 15:00

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  1 med månadens (7).






Du som är född den 1 juli är nog mycket av en ledare och vill gå din egen väg. Du kan nog vara mycket ambitiös och arbeta hårt för att nå dit du vill. Se upp så att du inte blir för dominant i kontakten med andra.


Det är bra att kunna tjäna andra men tänk på att andra kan vilja sköta sig själva också. Styr och ställ inte för mycket!


Personer som är födda den 1 juli: Carl-Gustaf Andrén (svensk teolog, professor och universitetskansler), Diana, prinsessa av Wales, Tito Beltán (chilenskfödd svensk operasångare), Alexander Tolstoy (svensk skådespelare).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 8.

 

Av Gudinnan Magicum - 1 juli 2010 08:30

En månad för vila och avkoppling, men också att tänka över vad man vill ha gjort.  Kanske något oväntat inträffar och vad som än händer kan det vara bra att dra sig tillbaka lite. Man ska försöka undvika att fatta alltför viktiga beslut.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards