Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Gudinnan Magicum - 28 juli 2010 11:40

...den längste av ärkeänglarna som gnistrar av bländande vitt ljus.  Han är min vise fader som vägleder mig att fatta rätt beslut.


--- Det här blir min sista ängel för idag.

Av Gudinnan Magicum - 28 juli 2010 11:31

...dök ankan ner för att hitta den första landmassan.  Hon kommer med oväntade pengar och återbördar det som förlorats.


---  Det är mitt sista kraftdjur för idag.

Av Gudinnan Magicum - 28 juli 2010 10:38

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (28) med månadens (7).


Här kommer åttan från 35.


Du som är född den 28 juli  är nog mycket ambitiös, kan vara envis och ha en stark vilja. Du är kanske inte helt lätt att leva med men vill ändå inte vara ensam. 


Kan passa som egen företagare eller ledare av något slag, kanske som ordförande i någon förening.


Det är viktigt att du ser människan som hon är för att inte bli besviken.


Här finns mycket energi att hämta, lär dig att handskas med den på ett positivt sätt. Det finns en benägenhet att bli självisk.


Det är viktigt för dig att kunna ställa upp och ta ansvar men utan att känna dig nedtyngd.


Du gillar troligen det storskaliga och pengar är oerhört viktiga.  Men du får också se upp så att du inte gör av med för mycket pengar på kort tid och blir oansvarig.


Du försöker hela tiden se efter hur du kan tjäna mer pengar och ibland kanske du utstrålar "makt" och kan vara dominant.


Personer som är födda den 28 juli: Pavel Tjerenkov (rysk fysiker, nobelpristagare), Jacqueline Kennedy Onassis, Hugo Chávez (Venezuelas president sedan 1999), Joe Labero (svensk illusionist).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 8.


Ni kan vara lite väl rakt på sak och detta sårar säkert en del. Er "plumphet" behöver inte vara elakt menad men ni tänker er nog inte alltid för.

Av Gudinnan Magicum - 28 juli 2010 10:33

...(bergslejonet) är budbärare åt eldsguden Tatewali bland Huichol-indianerna i Mexiko.  Det finns inga gränser för min långsiktiga framtid.


---  Det är det första kort jag får/drar från Dagens Kraftdjur idag.

Av Gudinnan Magicum - 28 juli 2010 10:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards