Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Gudinnan Magicum - 20 juli 2010 16:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 20 juli 2010 13:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 20 juli 2010 13:36

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (20) med månadens (7).


Här kommer nian från 27.


Du som är född den 20 juli skulle kunna bli en bra diplomat och kunna "medla fred" om du inte låter dig utmanas av dina känslor.  Då du har förmågan att se saker från två håll kan samarbete vara något för dig - du mår nog inte så bra av ensamhet.


Du måste kunna anpassa dig till förändringar och att kunna vara flexibel.


Du skall sprida dina talanger till omvärlden, vilka de än är. Kanske du är intresserad av musik, konst, teater etc. och skulle kunna bli riktigt bra inom något sådant område. 


Personer som är födda den 20 juli: Erik Lindorm (svensk skald), Margareta Högfors (svensk operettsångerska och skådespelerska), Monica Dominique (svensk artist; inom många olika områden, både musik och skådespeleri t.ex.), Agneta Sjödin (svensk programledare och författare).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 9.

Av Gudinnan Magicum - 20 juli 2010 13:33

...blir det kort jag får från Vildmarkens språk idag. Jag ska stärka relationen med mig själv. Dess gåva till mig är att älska mig själv.


Jag ska avsätta tid till mig själv och mitt eget välbefinnande.  Jag ska se till att jag har det bra. Jag ska ge mig själv den kärlek och omvårdnad jag behöver.

---

 

Jag tycker att det är fina ord och hoppas att också andra är mer rädda om mig..

Av Gudinnan Magicum - 20 juli 2010 13:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards