Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Gudinnan Magicum - 8 juli 2010 16:00

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  8 med månadens (7).


Här kommer sexan från 15.






För dig som är född den 8 juli kan vara mycket ambitiös och du gillar det storskaliga. Det är viktigt att du hittar en god balans så att du inte blir för dominant i kontakten med andra.  Det är nog viktigt för dig att ha någon slags trygghet i livet, vare sig det rör sig om det ekonomiska eller inte.


Du kanske dras med ensamhetskänslor ibland och skulle vilja ha mer stabilitet i dina känslor.


Det är viktigt att du kan stå på egna ben och fatta viktiga beslut.  Det är vikigt att du inte stannar kvar i dina drömmar och fantasier utan använder din skaparkraft och dina stora visioner för ett ändamål som du är ämnad för.


Personer födda den 8 juli:  Nelson Rockefeller (amerikansk politiker, vicepresident 1974-1977), Anton Schwarzkopf (tysk berg- och dalbanekonstruktör), Marty Feldman (brittisk komiker och skådespelare), Lena Endre (svensk skådespelerska).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 6.

Av Gudinnan Magicum - 8 juli 2010 15:55

...blir min andra ängel för idag.  Det är Skördens och välståndets visa ärkeängel, som låter sina blå ljusstrålar lysa för att skänka mig alla de goda ting som jag önskar och behöver.

Av Gudinnan Magicum - 8 juli 2010 15:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards