Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Gudinnan Magicum - 7 juli 2010 18:40

...fick jag upp från kortleken med lyckokort. Storkarna betyder förändringar.  Det kan handla om en flytt eller en ny början Om det står för en person, symboliserar det en godhjärtad kvinna.


  


  

Av Gudinnan Magicum - 7 juli 2010 17:32

...en vacker gyllene kvinnlig ängel hjälper mig att utveckla mina dolda talanger, att utveckla mina gåvor och förverkliga mina hemliga drömmar.

Av Gudinnan Magicum - 7 juli 2010 09:35

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  7 med månadens (7).


Här kommer femman från 14.






För dig som är född den 7 juli behöver vara ensam och uppleva tystnaden och att koppla av, gärna i naturen. Använd din intuition, du om någon behöver verligen lita på den. Försök se utanför dig själv för att verkligen hitta din sanna personlighet. Du visar sällan känslor på vanligt sätt utan har särskilda kanaler för dem. med dina mycket bestämda uppfattningar och krav på att allt måste vara fullkomligt måste du lära dig tålamod och tolerans mot andra, det är viktigt för din lycka.


Du kan komma till stora insikter om du lär dig att använda din intuition på rätt sätt.


Du kan komma att hamna i situationer då du måste tänka mer självständigt.  En hel del förändringar kan du nog räkna med också.


Personer födda den 7 juli: David Eddings (amerikansk författare), Jan Hemmel (svensk tv-regissör och tv-producent), Ringo Starr (egentligen Richard Starkey, brittisk trumslagare och sångare, medlem i The Beatles),

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 5.

Av Gudinnan Magicum - 7 juli 2010 09:30

...,Ängeln för ekonomisk stabilitet och tillräckliga resurser. Han har kopparvingar och säger att jag inte behöver oroa mig för min försörjning.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards