Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Gudinnan Magicum - 13 juli 2010 15:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (13) med månadens (7).


Här kommer tvåan från 20.


Du som är född den 13 juli är nog mycket kreativ och med en stor portion fantasi. Du kan vara mycket ambitiös och arbeta hårt för att nå dit du vill.  Du har nog en härlig humor, en speciell sådan också.


Det kanske inte alltid är helt lätt att förstå dig då du inte visar helt öppet vad du känner. Det är möjligt att du kan "följa minsta motståndets lag" ibland också. Du har nog en del bestämda åsikter om hur saker ska vara.


Du är nog känsligare än du tror men döljer antagligen detta med arbete. Du jobbar säkert en del med dig själv också på ett inre plan.


Tänk optmistiskt och var positiv och sprid dina talanger vilka de än är men splittra dig inte!


Personer födda den 13 juli: Birgit Tengroth (svensk skådespelerska och författare), Anne-Margrethe Björlin (svensk skådespelerska), Arne Ragneborn (svensk skådespelare, regissör och manusförfattare), Bengt-Arne Wallin (svensk musiker och kompositör), Kjell Lönnå (svensk körledare, musiker, programledare).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 2.



Av Gudinnan Magicum - 13 juli 2010 15:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards