Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Gudinnan Magicum - 21 juli 2010 12:10

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (21) med månadens (7).


Här kommer ettan från 28.


Du som är född den 21 juli är nog en social och verbal person på många sätt. Du vill antagligen förkovra dig på olika sätt och yrken som kan passa dig är t.ex lärare och inom sjukvården. Du bör ha med människor att göra och du har nog ofta mycket att stå i men det är också viktigt att du får tid för dig själv så att du kan "ladda batterierna".


Det är viktigt för dig att ha en viss struktur i ditt liv och att kunna bygga från grunden.


Du får lita till dig själv och din egen förmåga på ett eller annat sätt. En hel del förändringar, kanske plötsliga får du nog också räkna med.


Personer som är födda den 21 juli: Ernest Hemingway (amerikansk författare, mottagare av Nobelpriset i litteratur 1954), Georg Rydeberg (svensk skådespelare), Robin Williams (amerikansk skådespelare och ståuppkomiker), Tone Bekkestad (norsk meteorolog och väderpresentatör i TV4),  Isobel Hadley-Kamptz (svensk journalist och författare).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 1.



Av Gudinnan Magicum - 21 juli 2010 11:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards