Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Gudinnan Magicum - 4 juli 2010 14:37

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  4 med månadens (7).


Här kommer tvåan från 11.






Du som är född den 4 juli  sätter stort värde på arbetsinsatser och familj och har en stark pliktkänsla. Du bör klara av lika mycket intellektuellt som praktiskt arbete och har antagligen en konstnärlig sida som du inte bör gömma. Du vet väl hur saker ska vara och har bestämda åsikter om det. Du kräver nästan lika mycket av andra som av dig själv, men är ofta blockerad att visa dina starka känslor på rätt sätt vilket kan skapa oreda i relationer. Visst är det bra med allvar, men du behöver också ta livet med en klackspark ibland .  Du bör skaffa mer tid för avkoppling.


Det är möjligt att du kan få en plats i rampljuset och med din speciella utstrålning skulle du kunna inspirera andra.  Det är också viktigt för dig att tänka mer optimistiskt och vara positiv. Det är meningen att du skall sprida dina talanger vilka de än är.


Personer som är födda den 4 juli: Calle Flygare (svensk skådespelare, regissör och ledare för teaterskola), Gerd Hagman (svensk skådespelerska), Gina Lollobrigida (italiensk skådespelerska), Marie Isedal (svensk skådespelerska; gift med Tor Isedal), Arne Hegerfors (svensk sportkommentator, programledare), Michael av Kent (brittisk; kusin till drottning Elizabeth II), Tommy Körberg (svensk sångare och skådespelare).


Lär även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 2/11.



Av Gudinnan Magicum - 4 juli 2010 11:55

...Ängeln för frukt och fruktträd med orange och citrongula vingar.  Han erbjuder mig fruktsamhet, healing och ny energi i livet.


---


Jag hade lite svårt att somna i natt så jag drog det här kortet redan i 3-tiden någon gång!/ Tror att det är första gången som jag får ett svar från just den här ängeln.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards