Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Gudinnan Magicum - 22 juli 2010 14:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 22 juli 2010 14:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (22) med månadens (7).


Här kommer tvåan från 29.


För dig som är född den 22 juli finns mycket kraft (Se till att du kan handskas med den). och du som är född den här dagen märker antagligen av detta, även människor runt omkring dig..   Du kan nog uträtta en hel del och dina krav är troligen också höga, både på dig själv och omgivningen.


Du vill mycket men det är viktigt att hitta en balans mellan vad du vill och vad du kan och känner att du orkar med.


Kom ihåg att stor aktivitet (vare sig den är fysisk, mental eller emotionell) också kräver vila och avskildhet. Använd intuitionen, det är den till för. Sök uttryck för dina höga ideal och ambitioner, det är meningen att du ska bygga och manifestera mycket. Sträva inte bara efter egen vinning, det får du du inte ut något av.


Försök få distans till dig själv och inse att du inte nödvändigtvis är det som du åstadkommer.


22 anses vara det mest kraftfulla födelsedatum man kan ha.


Här kan också finnas en benägenhet för nervösa spänningar.


Det är viktigt för dig att vara positivit och tänka optimistiskt och sprida dina talanger, vilka de än är. Splittra dig inte.


För en del av er som är födda den här dagen är ett liv i rampljuset inget omöjligt. Det kan röra sig om flera olika områden, t.ex musik. teater, författarskap etc.


Personer som är födda den 22 juli: Åke Lindström (svensk skådespelare och regissör), Mireille Mathieu, "La demoiselle d'Avignon", den unga damen från Avignon (fransk sångerska), Per Mattsson (svensk skådespelare), Lasse Virén (finländsk långdistanslöpare), Despina Vandi (grekisk-tysk sångerska, fotomodell och skådespelerska), Charlotte Kalla (svensk längdskidåkare).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 2/11.

Av Gudinnan Magicum - 22 juli 2010 13:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 22 juli 2010 12:25

...fick jag ett svar/budskap från Mumiah. Den vita ängeln som råder över medicin och hälsa. Han säger att jag inte behöver oroa mig för min egen eller andras hälsa, eftersom han är med mig.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards