Alla inlägg den 4 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 4 november 2010 09:06

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (4) med månadens (11).

 

Här kommer alltså sexan från 15.

 

 

Du som är född den 4 november är nog praktisk och jordnära.  Du kan vara mycket påhittig och jobba hårt för att nå ett mål.  Dina känslor går på djupet men du kan däremot ha svårt för att visa dem.  Du bör hitta någon kreativ kanal för att få ut dem.  Det är viktigt att du har roligt också och inse att allt här i livet inte består av arbete!

 

Du har nog ett stort intresse för människor men kanske du är lite väl ivrig med att ge råd ibland.  Du kan nog också ha en skaparkraft som du bör utnyttja och du har nog stora visioner.

 

Du kan må bra av musk och att vistas i naturen.  Tänk på att ha roligt och du kan finna glädje i att samarbeta.

 

 

Personer som är födda den 4 november:  Kjerstin Dellert (svensk operasångerska, chef för Ulriksdals slottsteater),  Didier Ratsiraka (president av Madagaskar 1975–1993 och 1997–2002),  Ingela Sahlin (svensk skådespelerska),  Malena Ernman (svensk operasångerska (mezzosopran).

 

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 6.



Av Gudinnan Magicum - 4 november 2010 08:59

Dagens änglar är Zaamiel och Hormuz.




 

 

 

---  Dagens kraftdjur är en vit häst och en uggla.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards