Alla inlägg den 11 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 11 november 2010 09:15

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 11) med månadens (11).

 

Här kommer alltså fyran från 22.

 

 

Du som är född den 11 november har mycket inspiration att hämta och det gäller att ta tillvara på den på ett bra sätt. Du kan också inspirera andra med din speciella utstrålning och energi.  Du har nog lika höga krav på både dig själv och andra.  Samarbete kan passa dig men du passar nog lika bra för ensamarbete.

 

Du är nog plikttrogen men kan pendla mellan din vilja att ta ansvar och att känna dig fri.

 

Du kan nog hamna i situationer där du måste välja själv.

 

 

Personer som är födda den 11 november: – Bibi Andersson (svensk skådespelerska), Dick Celeste (amerikansk demokratisk politiker och diplomat, guvernör i Ohio 1983–1991), – Corrine Brown (amerikansk demokratisk politiker, kongressledamot 1993–.),  Demi Moore (amerikansk skådespelerska),  Calista Flockhart (amerikansk skådespelerska),  Calista Flockhart (amerikansk skådespelerska), – Leonardo DiCaprio (amerikansk skådespelare och filmproducent),

 

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 22 och 4.

Av Gudinnan Magicum - 11 november 2010 00:15

Dagens kraftdjur är en eldsalamander (Har dragit det här kortet några gånger) och en rödhake. (Har dragit det här kortet lite då och då, bl.a häromdagen)





---  Dagens änglar är Hamaliel och Barakiel.  Hamaliel är Perfektionens ängel som omges av ett dimmigt skogsgrönt sken.  Han bringar ordning i kaos och hjälper mig att reda ut allt trassel och osäkerheter. (Har dragit det här kortet några gånger).

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards