Alla inlägg den 23 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 23 november 2010 09:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 23) med månadens (11).



Här kommer alltså sjuan från 34.






 



Du  som är född den 23 november har antagligen ett speciellt människointresse. Kanske just med tanke på att du använder både din känsla och intuition kan du förstå och ibland även påverka människor på ett särskilt sätt.
På grund av det och din iakttagelseförmåga är det möjligt att du skulle kunna syssla med det som har att göra med människans kropp och själ. Kanske kan du skriva eller undervisa. Du har en inneboende stolthet och vill verkligen få uppskattning för det du gör. Se i så fall till att försätta dig i situationer där det är möjligt. Det är troligt att du agerar med stort engagemang och intensitet.

 

Du kanske verkar "lite tillbakadragen" ibland och inte visar vad du känner./  Tänk positivt och optimistiskt - du har allt att vinna på det.

 

Personer som är födda den 23 november:  Börje Mellvig (svensk skådespelare, manusförfattare, regissör och textförfattare),  Gösta Pettersson (”Fåglum”), svensk cyklist, mottagare av Svenska Dagbladets guldmedalj 1967), Dan Ekborg  (svensk skådespelare).

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 7.



Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards