Alla inlägg den 14 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 14 november 2010 09:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (14) med månadens (11).

 

Här kommer alltså sjuan från 25.

 

 

Du rom är född den 14 november har en stark känslonatur men ska också använda dig av din utomordentligt fina intuition. På grund av den kan du faktiskt också vara en utmärkt analytiker. Du kan vara impulsiv men handlar troligen mest utifrån din disciplinkänsla. Det kan finnas en spännande dualism i din personlighet. På grund av ditt omväxlingsbehov behöver du en del utmaningar. Du ser definitivt till att inte ha tråkigt i livet. Det finns utmaningar av de mest skilda slag, vilka andra kanske inte skulle våga sig in på, som du kan engagera dig i.

 

Du kan ha en filosofisk läggning, kanske är du intresserad av andlighet.  Kan ha svårt för att visa vad du innerst inne känner och därför lätt bli missförstådd.  Var inte rädd för att öppna dig!


Tänk positivt och optimistiskt - allt blir lättare då.  Du skall ju kunna sprida dina talanger vilka de än är.

 

 

Personer som är födda den 14 november:  Astrid Lindgren (svensk författare), Björn Borg, simmare, mottagare av Svenska Dagbladets guldmedalj 1938),  Boutros Boutros-Ghali, egyptisk politiker, FN:s generalsekreterare 1991–1996),  Jan Stenbeck, svensk mediaman (Tele2 med mera), Charles kronprins av Storbritannien), Kristina Lugn (svensk poet och författare, ledamot av Svenska Akademien),  Tilde de Paula, svensk programledare).

 

Läs även andra inlägg där jag har skriviti om dagens tal är 7.



 

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards