Alla inlägg den 20 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 20 november 2010 09:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (20) med månadens (11).



Här kommer alltså fyran från 31.






 



 


Du som är född den 20 november präglas av stor känslighet i din personlighet. Du kan säkert vara praktisk men det är kanske inte ditt starkaste drag.
Det kan ta tid att uttrycka det du vill. Du kan ha svårt att gå rakt på sak för det är viktigt att det du säger verkligen förstås på rätt sätt av omgivningen. Du kan passa i många sammanhang där man har nytta av detaljkunskap för exakthet är viktig för dig. Kunskap och utbildning är bra för dig då det ger dig ökat självförtroende, men det är inte alls säkert att du har lust eller ambition att skaffa den.
Du gillar att samarbeta med andra, och kan behöva det både för att få en viss uppbackning och avlasta ditt eget ofta stora ansvarsområde. Det är viktigt att du får samverka med människor som du känner för och kan uppleva gemenskap med. Du kan vara en verkligt bra vän och partner.

 

Du kan nog vara bestämd och envis och ger dig nog inte så lätt.  Vill gärna "vara säker på" att just du har rätt.

 

Du kan ofta hamna i situationer där du måste välja själv.

 

Personer som är födda den 20 november: – Per Wästberg (svensk författare och ledamot av Svenska Akademien), John Bolton (amerikansk politiker och diplomat, USA:s FN-ambassadör 2005–2006), Ulf Lundell (svensk rocksångare, författare, bildkonstnär och poet),  Bengt Järnblad  (svensk skådespelare),  Anders Glenmark (svensk musiker), – Berit Andnor (svensk socialdemokratisk politiker, socialminister 2004–2006),   Kimberley Walsh, brittisk sångare, medlem i Girls Aloud).

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 4.















Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards