Alla inlägg den 27 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 27 november 2010 09:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 27) med månadens (11).



Här kommer alltså tvåan från 38.






 



Du som är född den 27 november kommer nog att på ett eller annat sätt att försöka nå ut med dina ideal. Större sammanhang och större målgrupp passar bättre än mindre. Drama, litteratur och religion/andlighet är områden som sedan gammalt hör ihop med denna dag. Det är alltså möjligt att du har intressen inom något av dessa områden.

Du har stark vilja, stor intensitet och stor känslighet. Se till att känslorna får vara med i det du gör. Det kommer antagligen att vara helt nödvändigt för att du ska känna dig till freds, göra ditt allra bästa och nå ut med det du vill.

 

Här kan finnas mycket inspiration men låt inte dina känslor utmana dig.

 

Var inte rädd för det okända inom dig.

 

Personer som är födda den 27 november: Ulf Elfving (svensk radiopratare), Jimi Hendrix (amerikansk rockmusiker),  Sanna Nielsen (svensk sångerska).



Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 2 och 11.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards