Alla inlägg den 30 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 30 november 2010 09:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 30) med månadens (11).



Här kommer alltså femman från 41.






 



Du som är född den 30 november har troligen starka åsikter och det är mycket möjligt att du ofta uttrycker dem. Här finns både ambition, djupt allvar och humor.
Ordet, talat eller skrivet, kan vara viktigt för dig, både av personligt och yrkesmässigt intresse. Du kan ha god användning av det intresset. Antagligen finns en stor intensitet i ditt engagemang och kanske har du ett nästan dramatiskt sätt att uttrycka dig. Se till så att du försätter dig i situationer där du får vara synlig på livets scen på ett sätt som passar dig. Uppskattning är viktigt! Du kan ha mycket att ge andra och du kan själv få mycket tillbaka i samverkan med människor. Ett gott utbyte alltså. Många kan nog tycka att du både har inspiration och charm.

 

Det är viktigt att du får känna dig oberoende och kunna stå på egna ben./  Du kan räkna med en hel del förändringar i ditt liv.

 

Personer som är födda den 30 november: Winston Churchill (brittisk politisk ledare, författare, mottagare av Nobelpriset i litteratur  1953),  Björn Gustafson (svensk skådespelare),  Monica Nielsen (svensk skådespelerska och sångerska),  Suzanne Ernrup (svensk skådespelare),  Kaley Cuoco (amerikansk skådespelerska).

 

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 5.



Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards