Alla inlägg den 21 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 21 november 2010 09:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 2(1) med månadens (11).



Här kommer alltså femman från 32.






 



 

För dig som är född den 21 november är kunskap och utbildning något du sätter stort värde på. Människor är också intressanta för dig, både på vänskapsnivå och för att det intresserar dig att försöka förstå hur vi är och fungerar.
Använd gärna din fantasi på ett skapande kreativt sätt där den kan ge dig förbättrade uttrycksmöjligheter.
Det är mycket möjligt att du har en bra röst. Inte nödvändigtvis för sång, men kanske kan den användas i yrkessituationer där den accentuerar det du säger eller får människor att lyssna på dig mer intresserat. Den kanske kunde vara ett bra arbetsredskap.

 

Ditt liv kommer nog att innehålla många förändringar som du på ett eller annat sätt måste anpassa dig till.  Det är troligt att du får resa en del.

 

Det är viktigt för dig att känna dig oberoende och kunna fatta egna beslut.

 

Personer som är fädda den 21 november: Goldie Hawn (amerikansk skådespelerska),  Lars Leijonborg (svensk politiker (FP), partiordförande 1997-2007, statsråd), Björk Guðmundsdóttir (isländsk musiker).

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 5.



Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards