Alla inlägg den 12 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 12 november 2010 09:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (12) med månadens (11).

 

Här kommer alltså femman från 23.

 

 

Du rom är född den 12 november har höga ideal, höga krav på dig själv och andra och anser nog att ordning och struktur kan vara viktigt. När du vet vad du vill och önskar förmedla något kan du vara mycket övertygande. Du ställer gärna upp och tar ansvar, ibland mer än du kanske skulle behöva. Det finns en ton av självklar medmänsklighet i ditt väsen.


Intellektuell stimulans eller någon typ av egen kreativitet kan vara bra för dig vad du än sysslar med för övrigt. Din brist på tålamod och din splittringstendens kommer du troligen att behöva bearbeta för att få de resultat du eftersträvar men det är möjligt att du är intresserad av ganska strukturerade uttrycksformer.

Du kan nog räkna med en hel del förändringar i ditt liv och får säkert också resa en del.

Det är viktigt för dig att kunna stå på egna ben och fatta egna beslut.

Personer som är födda den 12 november:  Grace Kelly (amerikansk skådespelerska, furstinna av Monaco), – Hans Furuhagen (svensk tv-producent och underhållare), Björn Waldegård (svensk rallyförare),  Krister Henriksson (svensk skådespelare),  Filippa Knutsson (svensk modedesigner och företagare, Filippa K),  Tonya Harding (amerikansk konståkare och boxare),  Ryan Gosling (kanadensisk skådespelare).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 5.

Av Gudinnan Magicum - 12 november 2010 00:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards