Alla inlägg den 9 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 9 november 2010 09:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (9) med månadens (11).

 

Här kommer alltså tvåan från 20.

 

 

Du som är född den 9 november har nog en del att kämpa med i livet.  Du är en sann humanist och älskar verkligen människor.  Speciellt i början av ett förhållande kan du bli lite väl intensiv och nästan "skrämmer bort" din partner.  Ditt behov att hjälpa och stötta är mycket stort men ge inte upp din egen personlighet.

 

Du tycker säkert om att resa, ja överhuvudtaget sådant där det finns människor. 

 

Var inte rädd för att visa vad du känner innerst inne - det är också inom dig själv du kan finna de svar du behöver och vill ha.

 

Du är nog ganska känslig men du kan må bra av att samarbeta.  Musik och naturen kan ha en lugnande effekt.

 

 

Personer som är födda den 9 november: Ingvar Carlsson (svensk socialdemokratisk politiker, Sveriges statsminister 1986–1991 och 1994–1996), Tom Fogert (amerikansk musiker),  Svante Grundberg(, svensk skådespelare, författare, regissör och ståupp-komiker),  Bo Knutsson (expert i Antikrundan), Bille August (dansk filmregissör), Henrik S Järrel (svensk tv-personlighet, mediekonsult och politiker (moderat),  Lasse Lindroth (svensk stand-up-komiker och skådespelare).

 

 

 


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 2.



Av Gudinnan Magicum - 9 november 2010 04:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards