Alla inlägg den 15 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 15 november 2010 09:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (15) med månadens (11).

 

Här kommer alltså åttan från 26.

 

 

Du rom är född den 15 november kommer att ta ansvar och vilja skapa balans och harmoni i livet. Ditt intresse för människans liv och behov kan göra att du sysslar med något inom det området. Det är väldigt viktigt att du får göra saker på ditt eget sätt och kan växa ur sammanhang som är små till något större om du känner för det. Utveckling är nödvändig för dig och du bör vara öppen för nya idéer. Det kan kännas angeläget att kunna skapa eller bygga något du tror på. Det är möjligt att kroppsträning är ett intresse för dig. Du kan ha en stark vitalitet. Om du vill "sikta mot stjärnorna" ska du definitivt göra det.

 

Du är nog ekonomisk utan att det behöver betyda att du är snål.  Är nog intresserad av vad som händer på Börsen.

 

Du behöver struktur och ordning i ditt liv. 

 

 

Personer som är födda den 15 november: Oscar Bernadotte (svensk prins), Petula Clark (brittisk sångerska och skådespelerska), – Anni-Frid Lyngstad svensk sångerska, ABBA),  – Lasse Kronér ( svensk musiker, sångare, programledare, textförfattare och kompositör)

  

  

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 8.



Av Gudinnan Magicum - 15 november 2010 00:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards