Alla inlägg den 7 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 7 november 2010 16:59

Passa på att rösta nu - snart kommer omröstningen att tas bort.  Det kan nog bli en ny omröstning längre fram.

Av Gudinnan Magicum - 7 november 2010 10:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (7) med månadens (11).

 

Här kommer alltså nian från 18.

 

 

Du som är född den 7 november är undersökande och vill hela tiden ha "koll på läget".  Du har nog ett ganskakritiskt sinnelag och kan ha svårt för att visa känslor och därför kan det vara lätt att missförstå dig.

 

Du kan ha ett intresse av andlighet.

 

Du måste anpassa dig till de förändringar som dyker upp i ditt liv. Det är viktigt att du gör dig oberoende på olika sätt.

 

Kanske du kan uppleva stunder av ensamhet och att du får ge mer än du får tillbaka.  Men du kan också få stor "utdelning".

 

 

Personer som är födda den 7 november: Tjadden Hällström (svensk skådespelare, revyförfattare och komiker), Hasse Tellemar; f. Andersson), (svensk musiker och radioman), Ann-Marie Gyllenspetz (svensk skådespelerska), Staffan Heimerson (svensk journalist, utrikeskorrespondent och författare),  Annika Åhnberg (svensk politiker, jordbruksminister 1996–1998, ordförande för Rädda Barnen), Göran Ragnerstam (svensk skådespelare),  Yoon-jin Kim (sydkoreansk skådespelerska), Mark Philippoussis (australisk tennisspelare), Cajsa Lisa Ejemyr (svensk skådespelerska, sångerska och teolog).

 

äs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 9.



Av Gudinnan Magicum - 7 november 2010 10:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards