Alla inlägg den 10 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 10 november 2010 09:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum 10) med månadens (11).

 

Här kommer alltså trean från 21.

 

 

Du som är född den 10 november är mycket livskraftig, ser ut att gilla utmaningar och kan klara av mycket. Många kommer också att kunna behöva dig på något sätt. Själv ogillar du antagligen i högsta grad att vara beroende eller styrd av någon annan.
Det är möjligt att du kan känna dig ensam, även om ensamhet kan vara en positiv faktor i ditt liv, och ha svårt att veta var du själv ibland ska kunna få uppbackning och bli förstådd. Det är mycket du vill och kanske få du möter som har den kapacitet du söker.
Du har kreativ talang, utforska hur du kan använda den. Din impulsivitet kan vara en utmaning som du får jobba med. Försök att medvetet gå din egen utvecklingsväg och ha tillit till din kraft.

 

Du har nog många intressen och kanske du har lite svårt för att ägna dig åt bara en sak i taget.  Kan då lätt bli splittrad.

 

Det är viktigt att du får känna dig oberoende och lära dig att ta ansvar.

 

 

Personer som är födda den 10 november:  Richard Burton (walesisk skådespelare), Ennio Morricone (italiensk kompositör, främst av filmmusik, och orkesterledare), Beppe Wolgers ( svensk författare, poet, översättare, entertainer),  Peter Rangmar (svensk skådespelare, medlem av Galenskaparna/After Shave), – Kristian Huselius (svensk ishockeyspelare), – Brolle jr (svensk musiker och artist).


Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 3.

Av Gudinnan Magicum - 10 november 2010 00:15

Dagens kraftdjur är Fågel Rock och en snögås.



 

 

--- Dagens änglar är Hariel och Neriel. Hariel är alla husdjurs och hästars ängel och han beskyddar dem.  Han säger att alla djur älskar mig och han välsignar mina husdjur idag./  Jag har förvisso inga husdjur men jag har alltid älskat djur.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards