Alla inlägg den 19 november 2010

Av Gudinnan Magicum - 19 november 2010 09:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (19) med månadens (11).



Här kommer alltså trean från 30.






 



 


 För dig som är född den 19 november vill ha förändring och omväxling, tycker inte om konventioner och söker ständig utveckling. Ditt känsloliv är nog ganska rörligt, och kommer antagligen att påverka ditt liv i rätt hög grad.
Troligen lär du dig mycket genom nödvändig anpassning i livet och genom din förståelse för andra. Du tar allvarligt på ansvarstagande och kan ställa upp för andra.
Du kan säkert vara mycket uppfinningsrik och påhittig. Det är viktigt att du får ta itu med det du vill och göra det på ditt eget sätt. Utnyttja din personlighet, det är inte troligt att du försvinner i mängden.

 

Du kan ofta hamna i situationer då du måste välja själv på ett eller annat sätt.

 

En del av er som är födda det här datumet kan få en plats i rampljuset.  Ibland kanske ni "bara hamnar i något".

 

Du har säkert många intressen och kan nog ibland ha lite svårt för att välja.  Försök att satsa på en sak i taget.

 

Tänk på att alla inte behöver vara som du.

 

Personer som är födda den 19 november:  Indira Gandhi (indisk politiker, premiärminister 1966–1977 och 1980–1984),  Ted Turner 8amerikansk affärsman, grundade tv-kanalen CNN),  Alberto Nessi (schweizisk, italienskspråkig författare), Ted) Ström,  8svensk musiker, kompositör och konstnär),  Eddie Rayner (nyzeeländsk kompositör och skådespelare), Jodie Foster (en amerikansk skådespelerska, filmproducent och filmregissör),  Richard Virenque (fransk cyklist).

 

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 3.















Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards