Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Gudinnan Magicum - 2 augusti 2010 11:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 2 augusti 2010 11:30

...som här som blev min andra och sista för idag.  Kan ev. ha fått upp denna någon till gång faktiskt.

Av Gudinnan Magicum - 2 augusti 2010 11:26

...är en symbol för inuiternas gudomliga jaktande.  Han säger att allt har sin rätta tid - jag ska vara tålmodig och hålla utkik efter tecken.


--- Detta är mitt första kraftdjur för idag.

Av Gudinnan Magicum - 2 augusti 2010 11:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 2 augusti 2010 10:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum (2) med månadens (8).


Här kommer ettan alltså från 10.



Du som är född den 2 augusti trivs nog inte med att vara ensam och du mår bäst när du umgås med andra.  Du är nog bra på att samarbete och kan passa som lärare eller inom yrken överhuvudtaget där du får ge något till andra men även ta emot. Musik och litteratur kan höra till intressena.


Du kan dock hamna i situationer där du måste klara dig själv. Det är viktigt att man tror på dig - då kan du verkligen ta tag i saker och komma långt. Om man däremot inte tror på dig gör du uppror.


Du kan ha "en speciell utstrålning".


Det är viktigt för dig att kunna ställa upp för andra, men tänk på att du inte ska styra och ställa för mycket. Sträva efter harmoni och skönhet!


Personer som är födda den 2 augusti: Inger Sandberg (svensk författare), Peter O'Toole (irländsk-brittisk skådespelare), Margaretha Byström (svensk skådespelare, manusförfattare och teaterregissör), Per Westerberg (svensk moderat politiker, Riksdagens talman (2006–).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 1.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards