Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Gudinnan Magicum - 7 augusti 2010 21:25

Jag känner för att dra ett sista kort för idag från Vildmarkens språk. Jag får upp samma kort som här.



---Jag ställde en fråga och fick det här svaret. Det är absolut en hel del nytt som jag vill sätta igång med och det känns riktigt kul att tänka på hur det skulle kunna se ut.

Av Gudinnan Magicum - 7 augusti 2010 18:28

...är krigsguden Mars och åskguden Zeus fågel.  Han säger att jag har mer styrka än jag tror och att människor kommer att lyssna på mig.


--- Det här blev mitt sista kraftdjur för idag.

Av Gudinnan Magicum - 7 augusti 2010 18:24

...får jag ett svar från samma ängel som här./ Det blev min sista ängel för idag.

Av Gudinnan Magicum - 7 augusti 2010 14:04

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  (7) med månadens (8).


Här kommer sexan alltså från 15.



Du som är född den 7 augusti  kan vara intresserad av det ockulta och kan se på världen ur ett andligt eller filosofiskt perspektiv. Sjuor som du är ofta psykologer, genier eller affärsmänniskor men mer artistiska yrken kan också vara vanligt, som till exempel konstnär och författare. Du älskar människor och omger dig ofta med dina vänner. Av dem som inte känner dig riktigt sätts du av någon anledning ofta på en piedestal. Kanske kan det bero på din mystiska sida som gör att du verkar oåtkomlig.


I fel sällskap kan du lätt bli blyg och tillbakadragen, det blir du därför att du har svårt för att lita på folk. Du kan också bli cynisk och starta ett beroende, till exempel börja dricka.


Du är inte den som tar första steget när det gäller kärlek, utan du väntar på att någon annan ska ta initiativet. Men har du väl börjat träffa någon du tycker om är du inte rädd för att vara mer framåt. Den som får din kärlek svävar ständigt på rosa moln.


Sjuor regeras av Neptunus och de bästa färgerna är grönt, mossgrönt och silver.


Du har ett stort människointresse och kan ha en viss bindning till familjen, inte nödvändigt av negativ natur.  Men det är viktigt att du kan stå på egna ben och ta ansvar. Våga känn tillit!


Personer som är födda den 7 augusti: Inga Sarri (svensk skådespelerska), Siwert Öholm (svensk programledare i tv), Asko Sarkola (finländsk skådespelare), Annika Holm (svensk författare och journalist), Helena Döse (svensk hovsångerska).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 6.

Av Gudinnan Magicum - 7 augusti 2010 13:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 7 augusti 2010 00:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards