Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Gudinnan Magicum - 14 augusti 2010 17:54

...att jag tar nya steg i min personliga utveckling.  Kunskapen hittar jag inom mig.

Av Gudinnan Magicum - 14 augusti 2010 12:05

För att inte få alltför många kategorier tänker jag ha kategorin Änglar/Orakler på flera, t.ex från I Ching, Gaia och Vildmarkens språk.  Jag tänker dock inte ändra på Astrologi, Numerologi eller Tarot bl.a.  Om ni undrar över något är det bara att fråga.


Min dator är så otroligt lynnig men jag hoppas kunna köpa en ny snart, och jag har just nu inte tid, eftersom jag har annat att göra.  Men jag kommer så snart som möjligt att fylla i där det fattas.

Av Gudinnan Magicum - 14 augusti 2010 11:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 14 augusti 2010 11:00

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  (14) med månadens (8).


Här kommer fyran alltså från 22.



Du som är född den 14 augusti har nog "många järn i elden", kan lätt ta på dig för mycket.  Du kan nog ge ett rastlöst intryck då du ofta börjar på nya projekt men du tröttnar nog också ganska fort.  Man har nog sällan tråkigt tillsammans med dig då du kan vara mycket uppfinningsrik och komma med nya idéer. Du bör jobba för och med människor.


Var optimstisk och positiv - allt blir så mycket enklare då.  Det är också meningen att du skall sprida dina talanger vilka de än är.


Frihet är ditt ledord och du tänker stort i allt du gör. Du är duktig på att tänka utanför ramarna och komma på kreativa lösningar på problem. Du har stor självkännedom och kan lita till dig själv i alla situationer. Se bara till att inte ta dig vatten över huvudet eller bli girig. Men om du råkar i trubbel kommer du med största sannolikhet att ta dig ur det.


Personer som är födda den 14 augusti: Ulla Billquist (svensk sångerska), Karl-Arne Holmsten (svensk skådespelare; Har varit gift med skådespelerskan Inga Gill), Stieg Trenter (svensk journalist och deckarförfattare), Lars Humble (svensk skådespelerare), Sarah Brightman (brittisk sopran och skådespelerska), Cecilia Frode (svensk skådespelerska).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal 4 och 22.

Av Gudinnan Magicum - 14 augusti 2010 10:39

...är Damabiah. Jag tror nog att jag har fått ett svar/budskap från den här ängeln mer än en gång tidigare.


---Jag skriver inte ner eller publicerar alla änglar eller kraftdjur jag får, men ofta gör jag ju det då de säger mycket.

Av Gudinnan Magicum - 14 augusti 2010 10:23

Jag har i alla fall tills vidare tagit bort Frågarutan här i bloggen.  Igår fick jag min första fråga, någon ville veta om han/hon kommer att få egna barn.  Nu svarar jag inte riktigt på den sortens frågor, (och arbetar framförallt inte på det sättet) men jag kommer framöver, när saker och ting har lugnat ner sig mer kunna ta emot beställningar i viss mån.  Jag jobbar mest med numerologi och tarot då och det kan bli så att jag kommer att ha en tävling och att någon kan vinna en analys av mig. En del annat på lut finns också.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards