Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Gudinnan Magicum - 5 augusti 2010 12:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 5 augusti 2010 11:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 5 augusti 2010 11:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 5 augusti 2010 11:00

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  (5) med månadens (8).


Här kommer fyran alltså från 13.



Du som är född den 5 augusti gillar nog inte begränsningar utan vill vara "där det händer".  Du är nog ständigt i rörelse och har antagligen inte något vidare tålamod.  Du blir lätt nervös om du av en eller annan anledning inte kan påverka din situation i den riktning som du vill.


Du gillar människor och resor hör säkert till intressena och kanske du även har ett arbete som har med människor och/eller resor att göra. Du bör i vilket fall som helst arbeta med och för människor på något sätt.


Kanske du också "vänder kappan efter vinden" och är mycket föränderlig i ditt sätt att vara.


Det är möjligt att du har en del rätt bestämda åsikter och kanske inte alltid är så lätt att övertyga.


Du planerar nog mycket i ditt liv och vill bygga något från grunden.


Det är viktigt att du tänker positivt och är optimistisk, det blir lättare då.  Du skall också sprida dina talanger, vilka de än är.


Personer som är födda den 5 augusti: Robert Taylor (amerikansk skådespelare), Neil Armstrong (amerikansk astronaut, den förste människan på månen), Lasse Flinckman (svensk dragshowartist), Christian Lundqvist (svensk trumslagare i gruppen The Poodles), Salomon Kalou (ivoriansk fotbollsspelare som spelar för Chelsea FC).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 4.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards