Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Gudinnan Magicum - 16 augusti 2010 12:28

...att jag är i kontakt med min själ.  Jag skall lyssna inåt efter vägledning.

Av Gudinnan Magicum - 16 augusti 2010 11:57

...är samma som jag fick ett svar från här.

Av Gudinnan Magicum - 16 augusti 2010 11:44

...skapelsemoder i de australiska aboriginernas myter, återspeglas i varje regnbåge.  Jag skall förlåta mig mina misstag och fokusera på mina prestationer.


---  Det är nog tyvärr (alltför) vanligt att vi fokuserar lite för mycket på det vi INTE kan istället för det vi är bra på.  ALLA är bra på NÅGOT.

Av Gudinnan Magicum - 16 augusti 2010 10:45

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  (16) med månadens (8).

 

 Här kommer sexan alltså från 24.

 

 Du som är född den 16 augusti är nog ganska känslig men visar det inte så ofta.  Det kan nog vara lite svårt att komma underfund med dig, kanske inte ens de närmaste lär känna dig riktigt ordentligt.

Du har behov av att dra dig tillbaka ibland, och kan hämta näring från naturen.

Du skulle nog må bra av att röra på dig, vare sig det rör sig om promenader eller "mer avancerat".


Kanske du har ett intresse för andlighet.


Personer som är födda den 16 augusti: Lawrence av Arabien (eg. Thomas Edward Lawrence, brittisk officer, författare och arkeolog), Kjell Alinge (svensk radiojournalist och sketchförfattare),  James Cameron (kanadensisk regissör, manusförfattare och filmproducent), Madonna (artistnamn för för Madonna Louise Veronica Ciccone Ritchie, född Ciccone; amerikansk sångerska, skådespelerska och låtskrivare), Ulrika Jonsson (brittisk TV-programledare, skådespelare och författare), CajsaStina Åkerström (svensk vissångerska - dotter till vissångaren Fred Åkerström).

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 6.



Av Gudinnan Magicum - 16 augusti 2010 10:33

...fick jag samma änglaviskning som här.

Av Gudinnan Magicum - 16 augusti 2010 10:31

...är samma som jag fick svar från här.

Av Gudinnan Magicum - 16 augusti 2010 10:26

...stod den svarta aran för den osynliga solen som färdades i underjorden på natten.  Solen går upp varje dag och utlovar ny glädje.


---  Det blir mitt första kraftdjur för idag.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards