Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Gudinnan Magicum - 15 augusti 2010 23:16

...strax innan jag skulle gå och lägga mig.  Det handlar om 30 olika och återigen fick jag svar från Aurora.

Av Gudinnan Magicum - 15 augusti 2010 21:26

...att jag skall stanna upp, låta tankarna vila, samla inspiration och kraft. Jag skall låta naturen inspirera mig. Sakta ner och släppa alla måsten.


--- Låter som verkligt goda råd, både till mig och till andra.

Av Gudinnan Magicum - 15 augusti 2010 14:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 15 augusti 2010 13:21

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  (15) med månadens (8).

Här kommer femman alltså från 23.

Du som är född den 15 augusti har ett behov av att eftersträva skönhet, harmoni och balans. 

 

Du kan på något sätt också få ett liv i rampljuset och du får räkna med en hel del förändringar i ditt liv.  Ganska tidigt kan du få mer ansvar än du tycker att du kanske orkar med, men du kommer dock att få "utdelning" på ett eller annat sätt.

 

Rytm och samarbete kan vara viktiga ingredienser och utmaningar för dig.

 

Personer som är födda den 15 augusti: Signe Hasso (svensk-amerikansk skådespelerska, författare och kompositör), Martin Ljung (svensk komiker och skådespelare), Konstantinos Stefanopoulos (Greklands president 1995-2005), Anne (prinsessa av Storbritannien, dotter till drottning Elizabeth II), Stieg Larsson (svensk journalist och författare, chefredaktör för Expo och en av stiftelsens grundare).

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 5.

Av Gudinnan Magicum - 15 augusti 2010 11:00

...heter Susabo.  Han är resenärernas och utforskarnas ängel med en gyllene fana som fladdrar i vinden.  Han säger att jag ska gå ut en stund idag och pröva något nytt.


---Även om det inte händer "något speciellt" just idag kan det ändå vara en "fingervisning" om något som ligger nära i tiden.

Av Gudinnan Magicum - 15 augusti 2010 09:59

Mitt första kraftdjur för idag fick jag också här


Min första Ängel fick jag även här och här.

Av Gudinnan Magicum - 15 augusti 2010 00:15

1. Jag njuter av situationen.  Min intuition blir starkare.

 

--- Jag ser det som så att om man får upp det här kortet men inte tycker att man njuter av sin nuvarande situation kommer man till slut att göra det om man fokuserar på det positiva och ser framför sig hur bra det kommer att bli.


2Nya insikter ger mig lösningar!  Meddelande kommer till mig på något oväntat sätt och mitt medvetande expanderar.


3Jag längtar efter nya känslomässiga upplevelser.  Äventyret väntar och jag kan nu utforska nya vägar.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards