Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Gudinnan Magicum - 22 augusti 2010 22:15

...att jag får känslomässiga meddelanden.  Jag skall låta själen och kroppen vara ett och söka svaren i mitt hjärta.

Av Gudinnan Magicum - 22 augusti 2010 22:00

Änglarnas gåva till mig: För dem är jag som ett nyfött barn, varje stund är en pånyttfödelse, hela mitt nya liv ligger framför mig, fullt av oanade möjligheter.



Min gåva till mig själv: Jag tänker på allt jag skall göra och allt jag vill uppnå från och med nu.




--- Det här är helt enligt  mitt sätt att tänka.  Det låter verkligen mycket positivt och livsbejakande och något jag gärna vill förmedla till ALLA.

Av Gudinnan Magicum - 22 augusti 2010 18:48

...för att jag skulle kunna ta emot och ge gåvor till mig själv som jag just nu känner mig redo för.


Änglarnas gåva till mig är att de sänder mig inre bilder av allt som är möjligt för mig nu och i framtiden, bilder av det som jag ännu inte tänkt på kunde vara möjligt.


Min gåva till mig själv:  Idag öppnar jag mig för nya obegränsade möjligheter i livet.

Av Gudinnan Magicum - 22 augusti 2010 11:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 22 augusti 2010 11:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gudinnan Magicum - 22 augusti 2010 11:30

Talet får man fram genom att lägga ihop dagens datum  (22) med månadens (8).

 

 Här kommer trean alltså från 30.

 

Mycket energi är här fördelad över känsloliv, tankar och din praktiska sida. Antagligen kommer du att uppleva att din energi rör sig som ebb och flod. Det är som det ska. Du har ett stort behov av att vara aktiv och prestera men även att då och då dra dig in i dig själv för tankar och känslor, helt enkelt för att komma i fas med ditt inre. Det är nödvändigt för dig att finna lugn för kropp och själ då och då om du ska kunna upprätthålla balansen i ditt intensiva liv. Du kan klara så mycket, försök att få distans till dig själv och inse att man inte är det man presterar.
Personexempel: (för den 22:a i en månad): Jack Nicholson, Maryl Streep, August Strindberg, Carl Larsson, Gustaf Fröding.


Du har nog många intressen och det finns en risk för splittring.  Du kan vara mycket social, men oftast i yrkesmässiga sammanhang. Du måste jobba på att ha en bra struktur och att kunna bygga vidare på något som du tror på.

 
 
Personer som är födda den 22 augusti: Norman Schwarzkopf (amerikansk general, befälhavare över USAs styrkor under Gulfkriget 1991), Mats Wilander (svensk tennisspelare, mottagare av Svenska Dagbladets guldmedalj  1992), Sarah Major (nyzeeländsk skådespelerska),

 

 

Läs även andra inlägg där jag har skrivit om dagens tal är 3.

Av Gudinnan Magicum - 22 augusti 2010 11:21

...är Uriel.  Har fått det här kortet tidigare, bl.a den 13 april.

Av Gudinnan Magicum - 22 augusti 2010 10:38

...är ikon för den forntida egyptiska krokodilguden Sobek som skänkte överflöd och beskydd.  Han skyddar mig mot falska vänner och dolda fiender.


---  Det här blev mitt första kraftdjur för idag.

Presentation

Omröstning

Vad förväntar du dig av 2020?
 Jag vill äta mer hälsosamt
 Jag vill träna mer
 Jag tänker gifta mig
 Jag väntar barn
 Jag vill resa mer
 Jag vill skriva en bok
 Annat

Jungfrun visar tiden

Antalet besökare

Räknare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards